»Naslov razstave se je utrnil po zadnji katastrofalni povodnji, ki je opustošila Gnamušev atelje in vsaj v strokovnih krogih dobro znani zenovski vrt Gustava Gnamuša.«
»V sodobni hiperprodukciji vizualnega, ob kateri se človeku zdi, da je podoba živa edinole takrat, ko je narejena na elektronskih zaslonih, če se venomer premika, blešči, utripa in na vse možne načine, tudi s pomočjo ravno tako kričavih zvokov in bolj ali manj nesmiselnih sloganov, agresivno opozarja nase, Gnamuševe slike zdijo kot samotarski relikti preteklosti.«
»Občutljive slike so večkrat naletele na nerazumevanje in tradicionalistično recepcijsko blokado (kot pove tudi sam), čeprav se je dejansko v iskrenem spoštovanju do vseh razsežnosti vidnega (in očesu nevidnega, a evidentno prisotnega) sveta, ki ga je vizualna umetnost sposobna ujeti v svoje dejavno polje, pomaknil do meja slikovnega učinkovanja 'absolutne' podobe. S suverenim vztrajanjem, ko se je odrekel slehernemu oportunizmu, izkazuje etično držo, ki domala nima primerjave v slovenski umetnosti.«
»Pogosto slika, kip ali instalacija potuje iz prostora v prostor – atelje, stanovanje, muzej, depo, prevozno sredstvo, razstavišče, morda spet v atelje ali drugo delavnico.«
»V novem poglavju z naslovom Točka preloma je igralna izkušnja WYT posodobljena z elementi, ki se odzivajo na aktualne družbenopolitične situacije, prostor videoigre pa se prelije v prostor razstave.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju